Despre Centru Parteneri Calendar Evenimente Presa Download Contact Anunturi
Pentru informatii detaliate despre celelalte
programe cofinantate de Uniunea
Europeana, va invitam sa vizitati site-ul 
www.fonduri-ue.ro.
Continutul acestui material nu reprezinta in
mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei.
 
     Newsletter
     aboneaza-te la noutati
    Aboneaza-te la Newsletterul PROEDIT si
    afla tot ce-i nou in domeniul editorial
 
  Te afli aici: Evenimente  
15 - 16 aprilie 2011, Bucuresti
Cursul: Marketing si difuzare - Cum sa ne intarim propria intreprindere. Strategii de marketing de pus in practica.
In perioada 15 - 16 aprilie 2011, a avut loc in Bucuresti cursul `Marketing si difuzare - Cum sa ne intarim propria intrepreindere. Strategii de marketing de pus in practica`.

Mobilitatea accentuata a fenomenelor pietei, specifica economiei moderne si concretizata in dinamism fara precedent, schimbari rapide si imprevizibile ale cererii, ale raportului cerere-oferta si ale nivelului preturilor, obliga organizatiile la implicarea totala si imediata in mecanismul pietei. Studierea sistematica a pietei interne si externe, punerea in actiune a unor metode si tehnici specifice de investigare a pietei, a posibilitatilor de adaptare la cerintele acesteia si de influentare a ei, nu pot fi efectuate fara utilizarea metodelor si tehnicilor de marketing.
Abordarea mediului ambiant si a interdependentelor dintre acesta si organizatie, constituie o problema de maxima importanta, la a carei rezolvare, marketingul strategic este chemat sa aiba un rol decisiv. Cunoasterea in detaliu a multitudinii de variabile ce influenteaza organizatia este de natura sa-i asigure o functionalitate eficienta, intr-un mediu concurential din ce in ce mai acerb.
Scopul cursului: Evenimentul si-a propus sa creeze un spatiu relevant pentru practicieni, sa ofere oportunitati consistente de schimb de idei si expertiza. Astfel, cele doua sesiuni ale cursului au oferit participantilor analize utile de business cu privire la: potentialul pietei si analiza concurentiala, pozitionarea in contextul concurentei de piata, brand si construirea lui, strategiile de pret, instrumentele de comunicare, planurile strategice anuale si planurile de marketing, vanzare, difuzare si posibilitati oferite de Web, cooperari, parteneriate si conducere interna.

Lector: FLORIAN ANDREWS, expert Frankfurt, Germania Este specialist in distributie de carte. A fost director de marketing si difuzare la Editura Mare din Hamburg. In prezent conduce departamentul de marketing si difuzare al Editurii Corso, raspunde de programul editorial al editurilor Groothuis si Lohfert din Germania.

Numar participanti: 40

Teme abordate:

Introducere: `Marketing strategic`
  • Potentialul pietei si analiza concurentiala
  • Pozitionarea in contextul concurentei de piata
  • Marca (brand-ul) si construirea ei
Instrumente de marketing si strategii
  • Strategii de pret
  • Instrumente de comunicare
  • Planuri strategice anuale si planuri de marketing
Stabilirea profilului unei intreprinderi si strategii posibile de marketing.(Lucru pe grupe)

Vanzarea, difuzarea si posibilitatile oferite de Web
  • Strategii de vanzare si de difuzare
  • Stabilirea si coordonarea diferitelor canale de distributie
  • Modele de business si instrumente in Web.2.0
Cooperari, parteneriate si conducere interna
  • Parteneriate strategice
  • Planul de incasari si dinamica cifrei de afaceri
  • Metode de control a marketingului si a difuzarii
Modele de cooperare. (Lucru pe grupe)
     INSCRIERE CURSURI
     formular
 
> ACHIZITII
> ARHIVA
    2013
    2012
    2011
    2010
 
 
 
 
 
 
 
   
Despre proiect  |  Parteneri  |  Calendar Evenimente  |  Contact Implementare: Editsoft.ro | Layout design: Alex Novac
Copyright © 2014 UER - Toate drepturile rezervate.